19.05, det är koko i kolan med mat- och sovklockan

Plötsligt sitter jag i tofflor som inte är mina och lyssnar på de fascinerande gatuljuden i en miljonstad.
Jag älskar ljudet av kvällsliv.

Hotellet är helt sjukt. Jag fick inte checka in färdigt i receptionen utan en kostymklädd herre skulle visa mig upp, demonstrera handfatet, visa mig tekokaren och peka ut internetkabeln.
En annan kostymklädd herre kom efter med väskan.
Och nu knackade det precis på dörren och en dam kom in och serverade mjölk och kakor tillsammans med vädeleksrapporten för imorgon. Det ska bli 24-28 grader och sol.

Så nu ska jag bara förbereda morgonens möte ett par timmar och äta med min kollega.

Och lycka till til mig med att sova rätt tid!

Kommentarer
Postat av: B

Det där låter riktigt schysst, faktiskt! Ha det kul!

2007-10-16 @ 18:16:54
Postat av: Tea

Tack för din kommentar hos mig... Och tack för att du visade mig vägen hit till dig.

2007-10-18 @ 11:40:04
Postat av: Ung tant.

Nämen hej. Och tack för kommentaren!

Här fanns du att läsa. Vad fint.

2007-10-18 @ 15:50:11
URL: http://ungtant.blogspot.com
Postat av: J

*bockar*
*bugar*
*visar runt*
*hälsar välkända människor välkomna*

2007-10-18 @ 15:57:16
URL: http://brainflakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0