Jobbigt och inte

Vi växlar mail, blickar och SMS. Vi pratar längre än vi egentligen kan.
Vi har ätit lunch ihop. Oväntat med vegetarisk touch och jag tyckte om det.
Du sade att Du var en vän av KBT för pressade situationer som kan uppstå.

På det elfte året är relationen på upphällningen. Flirten lockar med varierande socialt liv, att lära mig nya saker, uppskatta mig på nytt för mitt gamla, andra resor, älska mig för ett annat jag -kanske ett jag ännu inte skapat. Kanske nya förmåner.

Vara en av två att utforma den lite mindre familjen, boende i city och nära T-banan. En chans att inte sirapskladda sig fast i gamla oförrätter utan trampa med nyfilade fötter på det klyschigt vita pappret.

Ömsesidigt intresse är bekräftat.

Tredje intervjun på måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En annan klang. Så lätt, och lite svindlig. Sirapskladd är är en stark mekanism alla vägar ur det är bra..
Tonen lyfte mig idag, tack!
(Men du, tänk om allt beror på grönsakerna...?)

2008-04-04 @ 16:21:51
Postat av: Brainflakes

Åh, jag tror Du är den hemligt kände med bloggen jag saknar. -Välkommen på besök i den binära och fragmentariska dagboken.

Grönsakerna kan det absolut inte bero på. Av princip. Jag bygger mitt agerande på principer. Det blir fel oftare än för de som bygger det på känsla, men jag kan alltid argumentera för mina.
Och det är ju viktigare att argumentera för sina beslut än att det är rätt beslut.

Viktigare att hålla på sitt avståndstagande till grönsaker än att få i sig vitaminerna som gör att man gör saker man vill.

2008-04-04 @ 16:49:32
URL: http://brainflakes.blogg.se
Postat av: Plåt

F'låt mitt namn är Plåt.. Tack för välkomnandet!Underbar argumentation om principer. Jag läser och lär. Och blir karnivor förstås.

2008-04-07 @ 10:39:34
Postat av: Brainflakes

Min argumentation vinner ibland över Din på papper.
Men aldrig i verkligheten.

Och Din ironi är snyggare än min. Också.

2008-04-07 @ 10:57:54
URL: http://brainflakes.blogg.se
Postat av: Rana

*undar hur det gick*

2008-04-24 @ 18:10:03
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/
Postat av: Brainflakes

Rana: Det går seeeegt med jobberbjudandena...

2008-05-05 @ 22:41:01
URL: http://brainflakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0