Drakeld på kredit

Sitter på kammaren och kartlägger min egen hjärna. Och ju mer jag kartlägger känner jag att det är fel karta jag sitter och ritar.
Jag går ju dit för att jag pillar med för mycket detaljplaner i mitt halvkommunala jag-projekt.
Och att jag går dit just för att det jag vill göra inte är detaljplaner för godkännande.

Jag vill måla himlen med mörkblå botten och låta regnbågar och fyrverkerier glittra och explodera ovanpå. Jag vill måla med version två av tomteverkstans schackfärg.
Den med drömvävda med dynamiska polygoner och drakeld. Den med variabel doft och taktilemulsion. Den med obekvämlighet, lust och nyfikenhet. Den med liv.

Går den att beställa den på Internet? Tar ni kreditkort?

Kommentarer
Postat av: Plåt

Du glittrar på min himmel idag. Jag äter text just nu för jag har blivit så dålig på att prata. Men jag är inte mätt. Mer! Mer! Fler!



Färgen du söker går säkert att köpa.

Visa har inga skrupler heller..

2008-08-28 @ 22:27:50
Postat av: Brainflakes

Åh, vad roligt att vara Ditt glitter!

2008-08-28 @ 22:55:03
URL: http://brainflakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0