Älskade är ni

Jag har mina egna kategorier i livets Trivial Pursuit. Spelet med frågorna om meningen med livet.

Jag har mina människor som hjälper mig besvara mina frågor.

Jag får hjälp att svara på frågorna från mina medspelare och deras hjälper mig att fatta sammanhangen och livets prioriteringar. De ger mig idéer till hur jag vill vara.


Tärningen slumpar fram när lärdomarna ska komma till mig med upplevelser i stork- och luffarknyten.


Jag älskar kvinnorna som gör mitt liv viktigt, mer förståeligt och värt varje magont, sömnlös natt och bekymmer.

Tänk om de alla förstod hur viktiga de var för att ge mig alla färger jag har.
Tänk om alla förstod att min lycka att uppleva alla pluppar skulle göra mig till en vackrare människa även för dem.


Lite religiös blir jag när jag med vördnad ber om mer av livet. Jag vet att jag har mycket och att gränsen till girighet kan vara passerad.


Älskade är ni kära kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0