Jag är inte en Festis!

Jag gläds åt min nya julklapp. Den allra sötaste lilla manick som man kan använda till att lyssna på musik och se på film i. Jag trodde jag var nöjd med min gamla som var utan film, men nu är jag glad för den nya och ska förpassa den gamla till någon typ av återanvändning.
Prylen som sysselsätter mina fingrar förvanskar grubblande till tidsfördriv när jag transporterar mig åtta mil från punkt J till punkt H.
När tidsfördrivet stänger lampan ångar grubbelmonstret ifatt.

Jag har förslag på en ripoff på reklamfilmerna för Festis:
"Jag är ett Pucko", vad säger ni om det?

Kommentarer
Postat av: Kaffeflickan

Gott Nytt År till dig och familjen och ett stort tack för det oväntade (!) julkortet. Som vanligt så skriver du brallorna av mig (ja, jag har läst ikapp) och får mina författarförsök att framstå som patetiska. Suck. Många och långa kramar. Jag hoppas att vi vågar att höras snart. / E

2008-01-01 @ 14:56:38
URL: http://timelessrooms.blogspot.com
Postat av: Brainflakes

Här skriver ingen brallorna av någon...men det är kul att Du gillar det jag skriver. :o)

Kramkram!

2008-01-02 @ 13:18:09
URL: http://brainflakes.blogg.se
Postat av: Kaffeflickan

Alltid! Och nu får du skriva lite till. Att annonsera sin blogg land vänner förpliktar, you know. Man måste skriva mer och regelbundet då eftersom ens bloggberoende vänner snabbt får abstinens annars. Kram.

2008-01-04 @ 14:35:05
URL: http://timelessrooms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0